Sunday 6 November 2011

Salam Raya Aidil Adha From Ummi and Hamzah

 Hamzah segak in your jubah for raya aidil adha 2011

Hamzah enjoying your vitagen pada pagi raya

Salam sayang buat anak ummi,Hamzah yang soleh insyaAllah :)

We are celebrating raya aidil adha for the second time together this year my son. Alhamdulillah,ummi bersyukur for this wonderful opportunity Allah has set for us. Never a day passed by until today everytime I wake up I still feel as if seeing you growing up in front my eyes always a wonderful dream :) Besarnya kuasa Allah SWT ciptakan Hamzah membesar dengan sihat.It never fail to amaze me seeing you growing up well and smart my son. Semoga Hamzah sentiasa di lindungi,membesar ke arah jalan lurus yang terbaik Allah tetapakan,be good soleh son to ummi ok sayang?Ummi love Hamzah always,little hugs and nonstop kisses for my sweet little boy :)
Our raya aidil adha this year is simple yet I am always thankful as I have you by my side my son.Kita mesti belajar bersyukur dengan segala rezeki Allah set for us.We have nasi impit kuah lontong,satay ayam and few desserts for juadah raya. Malam nanti ummi pasangkan pelita to light up our home ok :)

No comments:

Post a Comment